خودروبر ارزان شمال تهران

اگر در شمال تهران زندگی می کنید و به هر دلیلی نیاز به حمل خودرو از شمال تهران به مقصد مورد نظر خود را داشتید.
بهترین پیشنهاد این است که از خدمات شرکت های فعال در زمینه امداد خودرو و خودروبر بهره مند شوید.
اما آیا بهترین و معتبرترین خودروبر شمال تهران را می شناسید ؟
برای اینکه از خدمات خودروبر شمال تهران بهره مند شوید.
و با بهترین امداد خودرو در شمال تهران آشنا شوید، حتما در ادامه این بخش با ما همراه بمانید.

تهران، یکی از پرجمعیت ترین شهرها و پایتخت ایران است.
که به علت قرار گیری در موقعیت مکانی بسیار عالی، به عنوان یکی از خوش آب و هوا ترین و محبوب ترین شهر های ایران شناخته می شود.
و شامل محله های بسیار متعدد و معروفی نیز است.
که در این بین، محله های شمال تهران، از جمله محبوب ترین محله های پایتخت محسوب می شود.

حمل خودرو شمال تهران

به طور کلی، محدوده شمال تهران، از شمال با رشته کوه البرز شروع می شود.
و  شامل مناطق 1 و 3 و بخشی از مناطق 2 و 5 می شود .

محله هایی همچون تجریش، دربند، ازگل، اقدسیه، زعفرانیه، اوین، شهرک نفت، امام زاده قاسم، شهرک محلاتی، فرمانیه، فرشته، قیطریه، کاشانک، دزاشیب، محمودیه، چیذر، دارآباد، ولنجک، جوزستان، سوهانک، آجودانیه، جماران، الهیه، نیاوران، کاشانک، باغ فردوس و کامرانیه در منطقه 1 از شمال تهران واقع شده اند.

برق آلستوم، گیشا،  مرزداران، تهران ویلا، سعادت آباد، شهرک مخابرات، شهرک غرب، صادقیه، شهر آرا، طرشت، فرحزاد، ستارخان و همایون شهر از جمله محله های شمال تهران هستند که در منطقه 2  از شمال تهران قرار دارند.

محله های اختیاریه، ونک، میرداماد، ولیعصر، ظفر، قلهک، دروس، دولت، دیباجی، پاسداران، جردن، سید خندان نیز جز محله های شمال تهران در منطقه 3 محسوب می شوند.

سردار جنگل، پونک، شهرک آپادانا، شهرک اکباتان، اشرفی اصفهانی، شهر زیبا، آریا شهر، شهران، مهران، فرحزاد، جنت آباد، باغ فیض، کن، سولقان، ایوانک، شاهین، کوهسار،  ایرانشهر و لاله از جمله محله های شمال تهران هستند که در منطقه 5 قرار دارند.

جرثقیل خودروبر شمال تهران

فرقی نمی کند در کدام یک از محله های شمال تهران باشی.
اگر در شرایطی قرار دارید که باید از امداد خودرو شمال تهران استفاده کنید .
و نیاز به خودروبر شمال تهران پیدا کردید، بهترین پیشنهاد این است که از خدمات شرکت خودروسوار امیر استفاده کنید.

شرکت خودرو سوار امیر، در ارائه خدمات حمل و نقل خودرو پیشرو بوده.
و میتوانید با خیال راحت حمل خودروهای ایرانی و خارجی از شمال تهران به شهرستان و مقصد مورد نظر خود را با جرثقیل خودروبر این شرکت انجام دهید.
چراکه خودروسوار امیر متخصص ارائه خدمات حمل خودرو با خودروبر می باشد که انواع خودرو های ایرانی و خارجی را با کمترین هزینه باربری از تهران به تمام نقاط کشور ارسال می نماید.

شرکت خودروسوار امیر دارای تجربه چندین ساله در حمل خودرو داخل شهری و برون شهری است و به صورت 24 ساعته در خدمت مشتریان خواهد بود.

برای تماس با شرکت خودروسوار امیر و بهره مندی از خدمات حمل خودرو شمال تهران می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید :

09123361056

09127366666

02166182206

02166182044

آدرس دفتر خودروسوار امیر :

تهران بزرگراه فتح کیلومتر 9 خ شهید سامان پور شرکت انبارهای عمومی و خدماتی گمرک غرب

خودروبر کفی شمال تهران

اگر برای جا به جایی خودروهای صفر ایرانی و خارجی، خودروهای لوکس، خودرو کلاسیک، حمل و نقل خودروهای معیوب و تصادفی، حمل انواع کانکس و غیره به خودروبر کفی در شمال تهران نیاز پیدا کردید.
حتما با شرکت خودروسوار امیر تماس بگیرید و حمل ایمن خودرو خود را به این شرکت بسپارید.

شرکت خودروسوار امیر، دارای جدیدترین تجهیزات جرثقیل خودروبر، یدک کش مکانیزه، خودروبر کفی، نیسان چرخگیر و جرثقیل خودرو بر می باشد.
و حمل و نقل خودرو به تمام نقاط کشور برای مقاصد درون شهری و برون شهری را با کامیونت و تریلر و با استفاده از رانندگان با تجربه ترانزیت و قیمت بسیار مناسب به مشتریان خود ارائه می دهد.

خلاصه مطلب

برای حمل خودروهای صفر، کلاسیک، لوکس و حتی خودروهای معیوب و آسیب دیده می توانید از خدمات خودروبر که توسط شرکت خودروسوار امیر ارائه می شود، استفاده کنید و مطمئن باشید که خودرو شما با کمترین هزینه باربری از تهران به تمام نقاط کشور ارسال خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *